31. oktober 2018

Tænder du lyset?

Det er med stor undren, at jeg gang på gang kommer ind i stuen, efter jeg er færdig i stalden (jeg har en sød og dejlig hest... så ingen skal have ondt af mig) og her finder jeg min kære mand siddende i fuldstændig mørke...bortset fra Tv'ets lys.
 
Så går det sædvanlige ritual igang ... Jeg går en runde og tænder for hyggelamperne....  Måske er det fordi jeg er arbejdsskadet eller også er det bare sådan, at mænd ikke har det samme hygge "gen" som os kvinder?  
 
Jeg elsker hyggelamper, så idag skal du have lidt inspiration til hyggebelysningen.

Det behøver ikke koste en formue..

Der findes så utrolig mange smukke gamle lamper rundt om i de danske hjem, (nogle kunne måske trænge til en ny lampeskærm, men det kan vi jo også hjælpe med). Du kan naturligvis købe en ny lampe i en almindelig lampebutik /bolighus, men der findes altså en masse virkelig smukke lamper i antikvitetsforretninger og i butikker som vores. 
 
Vores website viser en del af vores sortiment, men jeg indrømmer gerne, at vores website langt fra giver et optimalt indblik i vores sortiment af lamper. - Hvis du har mulighed for det, så besøg butikken i Odense N, det giver klart det bedste indtryk. - Husk vi har åbent i weekenden. (Du finder åbningstider længere nede i mailen.)
 
Her har jeg valgt at vise dig nogle af de lamper, der i øjeblikket sælger godt, som fx. denne smukke gamle (og sjældne) Bing & Grøndahl lampe.
Smuk gammel B&G lampe

Herunder har jeg håndplukket forskellige andre fine hyggelamper..

Der er denne klassiske søjlelampe i patineret bronze.... Det er ikke lige sikkert, at orange passer ind i din indretning, men så kan den også leveres med en masse andre flotte skærme og så er den på tilbud til kr. 898,- (uden skærm) - Se mere her 
Bronzelampe med orange skærm

Her ses en gammel jadegrøn kinesisk bordlampe i et tidløst design

og så er den sandelig OGSÅ på TILBUD. - Se mere her.
Klassisk jadegrøn lampe

Hyggelamper i sølv og guld.

Denne type af lamper passer ind i mange indretninger og findes i forskellige størrelser og udformninger. - Du kan også få super fine hygge lysestager og andet tilbehør, der matcher disse stilfulde lamper. - Se hele sortimentet af klassiske lamper her.
Klassisk bordlamper - se udvalget her
Lampe i krom med rund skærm, 82cm
Pris: 1499 DKK
Se mere
Lysestager i glas og krom, sæt af 2 højde 29 og 32 cm, 32cm
Pris: 389 DKK
Se mere
Dekorative glas til fyrfadslys/vase med decor, 7cm x 6cm
Pris: 30 DKK
Se mere
Lampe med kugler i krakkeleret glass og skærm, 60cm
Pris: 899 DKK
Se mere
Lysestage med kugler i krakkeleret glas, 34cm
Pris: 495 DKK
Se mere
Gylden og sort lampe med rund skærm, 58cm
Pris: 549 DKK
Se mere
Lampe forsølvet og krakkeleret glas og oval skærm, 51cm
Pris: 998 DKK
Se mere
Gylden lampe med krakkeleret glas og rund skærm, 75cm
Pris: 998 DKK
Se mere
Oval glasvase til få blomster, klar glas med rosa mønster, 30cm, glaskunst,..., 30cm
Før: 348 DKK
Nu: 299 DKK
Se mere

Gamle messinglamper er blevet in igen.

De smukke gamle messinglamper er nu igen blevet populære. - Her er et eksempel på en fin lampe, som har fået en ny moderne skærm. - Vi har forskellige gamle lamper til salg i butikken(de er ikke til salg på vores website) og masser af flotte skærme, der passer godt til sådanne lamper. 
Gamle messing lamper med nye skærme - Se udvalget i butikken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar